خطوط خدماتی پیام کوتاه

خطوط خدماتی پیام کوتاه خطوط تبلیغاتی شماره پیامک خدماتی خط خدماتی خطوط خدماتی پیام کوتاه

خطوط خدماتی پیام کوتاه

قسمت گزارشات ارسال دلیوری (بلک لیست) چیست؟

این دلیوری به این معناست که مخاطب شما پیامکهای تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده است.

 

چگونه می توان به کسانی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند پیامک ارسال کرد؟
جهت ارسال پیامک به کسانی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند دو راهکار زیر پیشنهاد می شود :
۱ مخاطب شما پیامکهای تبلیغاتی خود را مجددا فعال کند.
۲ جهت ارسال پیامک از خطوط خدماتی استفاده کنید.

 

خطوط خدماتی پیام کوتاه چیست ؟

طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سایر ایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، سرشماره های ارسال پیامک به دو شاخه خدماتی و تبلیغاتی دسته بندی می شوند.شماره های خدماتی که پیامکهایی با محتوای کلی ، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامکها را داده اند ، ارسال می کنند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است.

 

خطوط پیامکی چندین نوع هستند: خطوط تبلیغاتی، خطوط خدماتی، خطوط ارائه خدمات VAS و….

در نظر داشته باشيد خطوط خدماتی پیام کوتاه ، خطوطي هستند که فقط به مشترکين خودتان ارسال مي کنيد و از شماره هاي غير و بانک منطقه و کد پستي استفاده نمي نماييد و متن پيامک فقط اطلاع رساني مي باشد.

این خطوط همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد ، برای این یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید باید تعهدنامه ای را امضا کنید و به دست کارشناسان شرکت برسانید و بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور معمولا یک هفته الی یک ماه بعد خط پیامک تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید .

 

نحوه ارسال مدارک خطوط خدماتی پیام کوتاه:

ابتدا مدارک را از طریق پشتیبانی (تیکت) ارسال نموده و پس از تایید واحد اداری ،اصل مدارک را از طریق پست به آدرسی که از طریق تیکت اطلاع داده می شود ارسال نمایید. پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی قرار می گیرد.هزینه خدماتی کردن خطوط ۳۰٫۰۰۰ تومان میباشد. این هزینه بابت نامه نگاری و پیگیری بین شما کاربر گرامی و اپراتور و همچنین هزینه تغییر حالت از تبلیغاتی به خدماتی میباشد.

 

توجه شرایط خدماتی سازی خط اختصاصی :

> کاربر سامانه باید زیر نظر شرکت حقوقی باشد…
> شرکت
ثبت شده باید دارای تمامی مدارک قانونی از قبیل کد ثبت، کد اقتصادی و… باشد.
> پیامک‌ ارسال شده باید با زمینه کاری درج شده در تعهدنامه منطبق باشد.
مثال : خط اختصاصی شرکت بیمه که برای یاداوری تمدید خدماتی شده است نمی‌تواند پیامک تبلیغاتی بیمه یا سایر خدمات را ارسال نماید.

 


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR