راهکارهای فناوران وب ایران برای مشتری مداری پیامکی آژانس های مسافرتی

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری آژانس های مسافرتی,پنل پیام کوتاه برای آژانس های مسافرتی,سامانه پیام کوتاه آژانس مسافرتی

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری آژانس های مسافرتی

راهکارهای فناوران وب ایران , سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری آژانس های مسافرتی
امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شما وفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه افراد و آژانس های مسافرتی دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند. یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

.

تکنیک های پیامکی آژانس های مسافرتی برای جذب توریست :

هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۱۰ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

.

چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

.

در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح ، محل اجتماع: لابی هتل

.

پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را ارسال نمایید

.

در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.
تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان ویژه

.

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری آژانس های مسافرتی

تنظیم پاسخ خودکار برای آژانس های مسافرتی

.

مشتریان و بازدید کنندگان تبلیغات شما در روزنامه ها می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره اختصاصی شما ، لیست تورهای شما را دریافت نمایند.
به عنوان مثال با ارسال پیام خالی ، پیامی به این صورت دریافت خواهند کرد :

تورهای داخلی عدد ۱۰۰ تورهای خارجی عدد ۲۰۰ مشتری با ارسال ۲۰۰ به شماره خط شما ، می تواند اطلاعات زیر را دریافت نمایند :
دبی ۲۰۱ مالزی ۲۰۲ تایلند ۲۰۳ و…

.

ارسال پیام کوتاه منطقه ای از طریق نقشه سامانه برای منطقه مورد نظر

کاهش هزینه های تماس آژانس های مسافرتی با مشتریان

برگزاری نظرسنجی و مسابقات

سرعت بالای ارسال سامانه پیام کوتاه

دریافت نظرات، انتفادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

.

ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر شما

.

استفاده کوپن تخفیف برای آژانس های مسافرتی ( کلیک کنید )

.

اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست. و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. آژانس های مسافرتی می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند.

.

این مثالها بخشی از تکنیکهای سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری آژانس های مسافرتی برای جذب توریست می باشد
شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب توریست استفاده کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :
اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک نمایید.

.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR