راهکارهای فناوران وب ایران برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها,کاربرد پیامک در رستوران ها,راهکارهای پیامکی برای رستورانها,پنل پیامکی رستوران ها

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه،حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. اولین نگاه مشتری به بخش آشکاررستورا ن می باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ،طراحی میز و صندلی ،نور پردازی ، رنگ و غیر یا ارزان قیمت بودن خواهد بود برای تصمیم به رفتن یا نرفتن به رستوران میکند و همین نکته است که به مشتری القا می کند که قیمت این رستوران چند است آیا میتواند ازاین رستوران استفاده کند یا خیر ؟ مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران دلخواه, به شیوه جستجو برای خرید کالاعمل می کند. اگر ظاهرآن جالب باشد, به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد . بدلیل تعداد بالای مشترکین تلفن همراه و وابستگی بالای کاربران به موبایل , بازاریابی پیامکی بهترین راه برای جذب مشتریان بالقوه در رستوران ها و کافی شاپ هاست ارسال پیامک مناسب ترین راه برای اطلاع رسانی و جذب مشتری محسوب می شود.

.

راهکار های فناوران وب ایران برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

ارتباط با مشتری

امروزه با فراگیر شدن فناوری مردم تمایل دارند تا سرعت کارهای خود را افزایش دهند سامانه پیام کوتاه رستوران ها این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا قادر باشند تا از راه دور در هر لحظه و هر مکان جای خود را پیشاپیش در رستوران و یا کافی شاپ شما رزرو کنند. این قابلیت علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه شما و مشتریان موجب افزایش سهولت و رضایت مشتریان شده و به تدریج افزایش تعداد مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها

کوپن های تخفیف

می توانید با ارسال کوپن های تخفیف به صورت محدود و یا با ارائه پیشنهاد ویژه هفتگی افراد را به رستوران خود تشویق کنید. به طور نمونه در انتهای هر ماه با ارسال پیامک تخفیف ماهانه به افرادی که در تاریخ خاصی به رستوران و یا کافی شاپ می آیند تخفیف دهید و یا با ارسال یک کوپن پیامکی مشتریان را تشویق می‌کنید که باز هم به سراغ شما بیایند. حتی می‌توانید آنها را ترغیب کنید تا دوستانشان را نیز همراه خود بیاورند. کافی است از مشترکان خود بخواهید با نشان دادن پیامک شما یک تخفیف یا هدیۀ ویژه از طرف شما دریافت کنند. مثال: رستوران میهن با نشان دادن این پیامک نوشیدنی خود را مهمان ما باشید.

.

استفاده کوپن تخفیف برای رستوران ها ( کلیک کنید )

.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جدید به محیط رستوران ها و امکانات آن است.

.

تکنیک های سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها :
هنگام صدور فیش غذا شماره تلفن همراه خریدار را درخواست نمایید .

.

چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .
مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی

.

ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید .
به نظر شما کیفیت غذاهای رستوران ما چگونه می باشد ؟ ۱ – عالی ۲ – خوب ۳ – متوسط ۴ – بد

.

هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید .
مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید.

.

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
زندگی عشق است افسانه نیست، آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست. ولنتاین بر شما مبارک. کافه رئیس

.

غذای مخصوص سرآشپز

برای روزهای هفته غذاهای ویژه‌ای در نظر بگیرید. با یک پیامک می‌توانید این آیتم‌ها را به اطلاع مشتریان برسانید و به این ترتیب آنها را وسوسه کنید تا برای امتحان کردن این بشقاب‌های ویژه به سراغ شما بیایند.

.

هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید.
شعبه جدید مجموعه رستوران های پدر خوب در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستید

.

رزروها را دریافت کنید , مشتریان میتوانند جهت رزرو میز با ارسال پیامک به شماره اختصاصی میز مخصوص به خود را رزرو کند

از رزرو شما متشکریم، منتظر ملاقات شما در رستوران ایرانیان هستیم.

.

با رائه یک پیشنهاد رایگان افراد را تشویق کنید که به جمع مشتریان شما بپیوندند و کد اشتراک دریافت کنند.

مثال : با گرفتن کد اشتراک از رستوران اهو , یک …… به رایگان دریافت کنید.

.

استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار،برای ارسال یک عدد مشخصات غذا موجود…

مثال : با ارسال عدد ۱ مشخصات و قیمت غذا و نوشیدنی ها مختلف برای مشتری ارسال میشود.

در اخر پیامک هم می توانید کد تخفیف بزنید که با نشان دادن این پیامک انقدر تخفیف میگیرید… تا مشتری بیشتر به سمت شما بیاید….

.

درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

.

سرعت بالای ارسال سامانه پیام کوتاه

ارسال پیام کوتاه منطقه ای از طریق نقشه سامانه برای منطقه مورد نظر شما

دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر شما

.

استفاده کوپن تخفیف برای رستوران ها ( کلیک کنید )

.

آنچه در این بخش می بینید برخی از ویژگی سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها و سالن های غذایی در سرتاسر کشور می باشد . اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست. و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. رستوران ها می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند. این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب مشتری برای رستوران ها می باشد .
شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :
اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک نمایید.

.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR