راهکارهای فناوران وب ایران برای مشتری مداری پیامکی فروشگاه ها

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری فروشگاه ها,پنل پیام کوتاه فروشگاه ها,راهکارهای مشتری مداری,پیام کوتاه برای فروشگاه ها

سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری فروشگاه ها

راهکار های فناوران وب ایران , سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری فروشگاه ها

ما در دورانی زندگی می کنیم که به حقیقت دوران مشتری سالاری است. مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان موجود است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. تعداد بی‌شماری از تجارت ‌های تازه راه‌اندازی شده و تجارت ‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند. برای جذب مشتریان تازه و حفظ مشتریان موجود باید یک گروه مشخص تعیین کنید که به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما راغب هستند.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان موجود است.

.

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر فروشگاه ها:
هنگام صدور فاکتور خرید مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .

چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید
و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .

مشتری گرامی از خرید شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در خریدهای آتی

.

عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید.

مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد.

.

در فواصل زمانی متناوب چنانچه حراج یا تخفیفات خاصی در ارتباط با آغاز فصل جدید پیش رو دارید از طریق پیامک به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید چرا که بهترین خریداران محصولات شما کسانی هستند که از کیفیت کالای شما اطمینان داشته و جزء خریداران قبلی شما باشند .
فروش ویژه کیف کفش با ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان ویژه

.

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
عید آمد و بوی سنبل آمد ، سال نو مبارک

.

هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید.
با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان منتخب

.

مشتریان قدیمی خود را با ارائه یک پیشنهاد رایگان تشویق کنید تا از شما در زمان های مختلف خریدی انجام دهند.

مشتری گرامی با خرید…. به رایگان …. دریافت کنید! ( فروشگاه ایرانیان )

.

ارسال پیام کوتاه منطقه ای از طریق نقشه سامانه برای منطقه مورد نظر

کاهش هزینه های تماس با مشتریان

برگزاری نظرسنجی و مسابقات

سرعت بالای ارسال سامانه پیام کوتاه

دریافت نظرات، انتفادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

.

ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر شما

.

استفاده کوپن تخفیف برای فروشگاه ها ( کلیک کنید )

.

اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست. و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. فروشگاه ها می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند.

.سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری فروشگاه ها

این مثالها بخشی از تکنیکهای سامانه پیام کوتاه برای مشتری مداری فروشگاه ها برای جذب مشتری می باشد.
شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :
اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک نمایید.

.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR