راهکارهای فناوران وب ایران برای نشریات و روزنامه ها

سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها,سامانه پیام کوتاه برای روزنامه ها,کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای نشریه ها روزنامه ها,سامانه پیام کوتاه روزنامه ها

سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها

سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها

اغلب نشریات و روزنامه ها فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پی‎گیری می کنند و …

.

بزرگترین مشکلی گریبان گیر بسیاری از نشریه های داخلی و خارجی عدم فروش موفق می باشد. بدین منظور اقدام به تدوین راهکارهای راه گشا و موثر در جهت افزایش مشتریان شما و در نتیجه فروش بیشتر نشریه و مخاطب شما شود. شما به وسیله سامانه پیام کوتاه می توانید از رقبای خود به راحتی جلو بزنید. به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای مناسب که برآورده نمودن خواسته های مخاطبان نیز گره خورده است . به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند.سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را فراهم می آورد.

.

راهکارهای فناوران وب ایران , سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها

دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی…

.

دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

.

اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک نشریات و روزنامه ها
مشترک گرامی، اشتراک یکساله شما طی ماه جاری پایان می یابد.

.

ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
در شماره جدید می خوانید: مصاحبه با موفق ترین مرد سال

.

اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان و ترغیب آنان در جهت خرید سریعتر شماره های توزیع شده
شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید.

.

برگزاری مسابقه پیامکی

سامانه پیام کوتاه برای نشریات و روزنامه ها

برگزاری نظرسنجی پیامکی نشریات و روزنامه ها
به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه

.

ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها

جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد

ارسال اخبار فوری,اخبار سراسری, اخبار محلی,خلاصه اخبار

ارسال قیمتهای سهام , ارز , سکه و…

دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر شما

.

اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست
و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. نشریات و روزنامه ها می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند. این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب خوانندگان برای نشریات و روزنامه ها می باشد شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :

اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک نمایید.

.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR