راهکارهای برای مشتری مداری سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها

سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها,ارسال پیام کوتاه برای نمایشگاه ها,تبلیغات پیام کوتاه,راهکارهای برای نمایشگاه ها,نمایشگاه

سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها

سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها

سرویس های متنوع فناوران وب ایران این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید.یکی دیگر از مکان هایی که این سیستم کاربرد بسیاری دارد در نمایشگاه ها می باشد . برخی از ویژگی های این سرویس برای نمایشگاه ها را می توانید ببینید .

.

تکنیک های سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها

برخی از ویژگی های سامانه پیام کوتاه برای نمایشگاه ها را می توانید در زیر ببینید :

جمع آوری طبقه بندی شده اطلاعات مراجعین در غرفه نمایشگاه به صورت آنلاین

.

ارسال پیامک تشکر از حضور به مراجعین غرفه پس از بازدید غرفه

با تشکر حضور شما در غرفه البرز سیستم ( شرکت البرز سیستم )

.

برگزاری قرعه کشی آنلاین در محل غرفه با ارسال یک عدد به شماره شما توسط مراجعه کننده

جشنواره استقبال از بهار پارس آنلاین ( قرعه کشی بزرگ در غرفه پارس انلاین)

.

ارسال پیامک کلی و به نام به مراجعین پس از پایان نمایشگاه

با تشکر از حضور شما در نمایشگاه الکمپ غرفه دلتا ( دلتا سیستم )

.

ارسال پیامک برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم , عید نوروز مبارک ( شرکت البرز )

.

کاهش هزینه های تماس با مشتریان

(هر پیامک ۱۱ تومان هر تماس با موبایل ۱۴۰ تومان)

.

تبریک اتوماتیک تولد مشتریان

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندیم تولدتان مبارک, تخفیف ویژه در روز تولد شما برای شما ( گروه ایرانیان )

.

ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

.

معرفی و اطلاع رسانی برگزاری فعالیتها و نمایشگاه های اینده در شهرهای مختلف

.

کوپن تخفیف : ارائه کد ویژه تخفیف با ارسال پیامک

.

دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه

.

اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست.
و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند.

نمایشگاه ها می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود
و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند.

این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب مشتری برای خرید از محصولات می باشد

شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :

اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک نمایید.

.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR