سامانه پیام کوتاه و تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه در روابط عمومی شرکتها و سازمانها

روابط عمومی,سامانه پیام کوتاه برای روابط عمومی شرکتها و سازمانها,تکنیک های به کار گیری پیام کوتاه در روابط عمومی شرکتها و سازمانها

روابط عمومی شرکتها و سازمانها

سامانه پیام کوتاه و تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه در روابط عمومی شرکتها و سازمانها

روابط عمومی جزیی جدانشدنی در هر کاری می باشد. در مشاغل گوناگون، به واسطه روابط عمومی شما قادرید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اما روابط عمومی خوب، میتواند این ارتباط را عمیق تر کند. سامانه پیام کوتاه، راهکاری است که مدیران در سال های اخیر برای بهبود روابط عمومی در کارشان، آن را برگزیده اند. آنها با ارسال انواع پیامک مورد قبول عامه مخاطبان از طریق سامانه، سعی در برقراری ارتباطی نزدیک تر با مخاطبان دارند. امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید.

.

پیام کوتاه از جمله روش اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد. روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.

.

تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه در روابط عمومی شرکتها و سازمان ها

انتشار اخبار سازمان

بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.

.

دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی

.

فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی

همایش های علمی پژوهشکده اسناد در تاریخ ۱۹ دی برگزار می شود / سازمان اسناد و کتابخانه ایران

.

افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد

نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف

.

ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم , عید نوروز مبارک ( روابط عمومی شرکت ایران زمین )

.

ارسال پیام انگیزشی به کارکنان

اخذ گواهینامه استاندارد بدون تلاش همکاران سخت کوشی مثل شما امکانپذیر نبود برای داشتن چنین همکارانی به خود می بالیم ( روابط عمومی شرکت …)

.

ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان

هدف تربیت مطیع نمودن کودک نیست بلکه یاری رساندن به کودک است تا خود را در بیابد.

.

سرعت بالای ارسال سامانه پیام کوتاه

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که سرعت ارسال (پخش) بالایی دارد و سریعا در منظر مخاطب قرار می گیرد.

این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای رضایت جامعه می باشد شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف
برای ارتباط با مردم و رضایت جامعه استفاده کنید

.

توجه کنید که شما برای رضایت جامعه هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :

اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند !

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی  ثبت نام انلاین کلیک کنید.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR