راهکارهای فناوران وب ایران برای مشتری مداری پیامکی شرکت های تجاری

شرکت های تجاری,پیام کوتاه برای شرکت های تجاری,سامانه پیام کوتاه شرکت تجاری,سامانه پیام کوتاه برای شرکت تجاری

شرکت های تجاری

راهکارهای برای مشتری مداری پیامکی شرکت های تجاری

شما می توانید با دریافت یک سامانه پیام کوتاه برای شرکت خود اقدام به تبلیغات و فضاسازی های تبلیغاتی در یک شهر یا یک منطقه نمایید . آنچه در ادامه خواهید خواند برخی از ویژگی های سرویس پیام کوتاه برای شرکتهای تجاری می باشد .

.

کاربرد های پیام کوتاه برای شرکت های تجاری:

اعلام محصول جدید به عموم از طریق پیامک

معرفی محصولات از نظر خاصیتها و ویژگی های خاص از طریق پیامک

ارسال پیامک به شما و مشتری برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم

ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با دفتر

ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم , عید نوروز مبارک ( شرکت… )

افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

در فواصل زمانی متناوب چنانچه تخفیفات خاصی در ارتباط با آغاز فصل جدید پیش رو دارید از طریق پیامک به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید چرا که بهترین خریداران محصولات شما کسانی هستند که از کیفیت کالای شما اطمینان داشته و جزء خریداران قبلی شما باشند
مثلا فروش ویژه نسل جدید لپ تاپ های سونی با ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان ویژه

عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید

ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای

استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار،برای ارسال مشخصات کالاهای موجود
مثلا با ارسال عدد ۱ مشخصات کالای X برای مشتری ارسال میشود

ایجاد نظرسنجی

کاهش هزینه های تماس با مشتریان

ارسال و دریافت پیامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهاد ها

استفاده کوپن تخفیف برای شرکت های تجاری ( کلیک کنید )

.

آنچه در این بخش می بینید برخی از ویژگی سرویس فناوران وب ایران برای شرکت های تجاری در سرتاسر کشور می باشد . اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست. و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. شرکت های تجاری می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند. این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب مشتری برای شرکت های تجاری می باشد
شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

همچنین شما می توانید از طریق پیام کوتاه محصولات شرکت خود را به مشتری های سابق خود و جامعه معرفی کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :

اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی  ثبت نام انلاین کلیک کنید.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR