راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها و پیتزا فروشی ها

راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها و پیتزا فروشی ها,تبلیغات پیامکی فست فود

راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها

  راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها :

بی شک می توان گفت بازاریابی پیامکی بهترین ابزار بازاریابی قرن ۲۱ به شمار می آید. کسب و کارهای زیادی از جمله فست فودها در حال حاضر از مزایای بازاریابی پیامکی بهره مند می شوند. ما از کمک کردن به فست فودها , پیتزا فروشی ها خوشحال هستیم، زیرا برای ما، فست فودها نمونه بسیار خوبی از شغل های کوچک موفق هستند. اگر شما صاحب فست فود هستید که به تازگی با پدیده ی بازاریابی پیامکی آشنا شده اید، می توانید با خواندن این متن ایده های بسیاری را برای راه اندازی سامانه پیامکی خود به دست آورید. پس به شما پیشنهاد می کنیم که این متن را تا انتها مطالعه فرمایید.

.

ارتباط با مشتری

راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها : امروزه با فراگیر شدن فناوری مردم تمایل دارند تا سرعت کارهای خود را افزایش دهند سامانه پیام کوتاه این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا قادر باشند تا از راه دور در هر مکان جای خود را پیشاپیش در فست فود شما رزرو کنند. این قابلیت علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه شما و مشتریان موجب افزایش سهولت و رضایت مشتریان شده و به تدریج افزایش تعداد مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.

.

کوپن های تخفیف

راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها : می توانید با ارسال کوپن های تخفیف به صورت محدود و یا با ارائه پیشنهاد ویژه هفتگی افراد را به فست فود خود تشویق کنید. به طور نمونه در انتهای هر ماه با ارسال پیامک تخفیف ماهانه به افرادی که در تاریخ خاصی به فست فود می آیند تخفیف دهید و یا با ارسال یک کوپن پیامکی مشتریان را تشویق می‌کنید که باز هم به سراغ شما بیایند. حتی می‌توانید آنها را ترغیب کنید تا دوستانشان را نیز همراه خود بیاورند. کافی است از مشترکان خود بخواهید با نشان دادن پیامک شما یک تخفیف یا هدیۀ ویژه از طرف شما دریافت کنند. مثال: رستوران میهن با نشان دادن این پیامک نوشیدنی خود را مهمان ما باشید. پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جدید به محیط فست فودها و امکانات آن است.

استفاده کوپن تخفیف برای فست فود ( کلیک کنید )

.

تکنیک ها و راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها , پیتزا فروشی ها :

هنگام صدور فیش غذا شماره تلفن همراه خریدار را درخواست نمایید .

چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید

و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .
مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی
.

ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط فست فود خود جویا شوید .
به نظر شما کیفیت غذاهای فست فود ایران برگر چگونه می باشد ؟ ۱ – عالی ۲ – خوب ۳ – متوسط ۴ – بد
.

هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید .
مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید.
.

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .

زندگی عشق است افسانه نیست، آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست. ولنتاین بر شما مبارک. فست فود ایران برگر
.

هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در فست فود خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید.

شعبه جدید فست فود سه سوت در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستید
.

استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار،برای ارسال مشخصات غذا موجود.

مثال : با ارسال عدد ۱ مشخصات و قیمت پیتزا برای مشتری ارسال میشود.
.

با رائه یک پیشنهاد رایگان افراد را تشویق کنید که به جمع مشتریان شما بپیوندند و کد اشتراک دریافت کنند.

مثال : با گرفتن کد اشتراک از فست فود ما، یک اسلایس پیتزا به رایگان دریافت کنید

 

رزروها را دریافت کنید , مشتریان میتوانند جهت رزرو میز با ارسال پیامک به شماره اختصاصی میز مخصوص به خود را رزرو کند

از رزرو شما متشکریم، منتظر ملاقات شما در فست فود ایرانیان هستیم.
.

می توانید از مشتریان خود نظرسنجی کنید که چه چیزی به فست فود شما اضافه شود.

فست فود سوپراستار : چه میلک‌شیک جدید را اضافه کنیم؟ ۱ نسکافه ۲ موز ۳ انبه
.

برای عضویت مشتری در سامانه پیام کوتاه شما می توانید پیشنهاد در قرعه کشی فست فود خود را بدهید.

سه پیتزا رایگان برای ۳ نفر!

کافی است کلمه (فست فود سوپراستار) را به خط ۵۰۰۰ ارسال کنید

تا شانس برنده شدن این قرعه کشی را داشته باشید.
.

درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها

دوست دارید پیتزا را با ۱۰% تخفیف سفارش دهید؟

کافی است کلمه (کلاب) را به خط ۵۰۰۰ ارسال کنید و در کلاب پیامکی ما عضو شوید.
.

گرفتن منو فست فود توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما

دریافت سفارش از طریق پیام کوتاه به شماره پیامکی شما

ارسال پیام کوتاه منطقه ای از طریق نقشه سامانه برای منطقه مورد نظر شما

سرعت بالای ارسال سامانه پیام کوتاه

دریافت نظرات و پیشنهادات از طریق سامانه پیام کوتاه
.

ارسال پیامک از دکل ایرانسل (BTS) منطقه مورد نظر شما

.

استفاده کوپن تخفیف برای فست فودها ( کلیک کنید )

.

آنچه در این بخش می بینید برخی از ویژگی و راهکارهای پیامکی برای مشتری مداری پیامکی فست فودها در سرتاسر کشور می باشد . اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار اسانی نیست. و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. فست فودها, پیتزا فروشی ها می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتری شود و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کند. این مثالها بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب مشتری برای فست فودها می باشد .
شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

.

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :
اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!
.

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی  ثبت نام انلاین کلیک کنید.


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR