کوپن تخفیف پیام کوتاه

کوپن تخفیف پیام کوتاه,دریافت کوپن تخفیف با پیامک,بازاریابی موثر با کوپن تخفیف,کوپن تخفیف پیامکی,کوپن های پیامکی

کوپن تخفیف پیام کوتاه

تحقیقات نشان داده است که شرکتها و فروشندگان، ارسال کوپن از طریق پیام کوتاه را ترجیح می‌دهند، زیرا این نوع ارسال کاربردی ‌تر بوده و زحماتی همچون پرینت و پخش کردن کوپن را ندارد. فقط کافی است مشتری تلفن همراه خود را نشان بدهد و شما این کوپن را برای او وصول کنید. علاوه بر راحتی استفاده، پیامک به شما اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه پیام خود را برای جمعیت وسیعی ارسال نمائید که ظرف چند ثانیه نیز خوانده می شود. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کاربران شما نیز به دنبال کوپن هستند. کافی است به مشتری خود تخفیفات ویژه ارائه دهید و او نیز بیشتر و بیشتر از محصولات شما استفاده می‌کنند. کافی است به مشتری خود سود برسانید و در عوض او نیز به شما وفادار خواهد ماند. و البته، بهترین راه ارائه این کوپن‌ها از طریق پیام کوتاه می‌باشد.

 

چرا باید کوپن تخفیف پیام کوتاه ارسال کنیم؟

اگر کمی به محیط اطراف خود دقت کنید، میبینید که تبلیغات کاغذی همه جا را فرا گرفته اما میتوان به جرات گفت که: بیش از نیمی از تبلیغات کاغذی بر روی زمین یا در سطل های زباله هستند. مردم علاقه بسیاری به تلفن همراهشان دارند و در طول روز لحظه ای از آن غافل نمی شوند, بنابراین تبلیغات پیامکی سریعترین و به صرفه ترین راه برای ارتباط با مشتریانتان است. با گسترش بازاریابی پیامکی، مشاغل گوناگونی این تخفیفات را به مشتریانشان ارائه میدهند و تبلیغات پیامکی را راهی مناسب برای فروش این کوپن ها میدانند.

 

شما باید چه نوعی از کوپن های پیامکی را برای مشتریان ارسال نمایید؟

اولین کار در زمینه انتخاب بهترین نوع کوپن تخفیف پیام کوتاه آن است که شما هدف پیام خود را تعیین نمایید. پیش از آنکه پیامی به مشتریان ارسال شود، شما باید دقیقاً بدانید که هدف شما از پیامک چیست. این امر بسیار ضروری و حیاتی می باشد.

 

مرحله دوم آن است که شما مشخص کنید، چه نوع پیشنهادی مایل هستید به مشتری خود ارائه دهید و اینکه مشتریان شما تمایل دارند چه نوع پیشنهادی از سوی شما دریافت نمایند؟! بر اساس یک نظرسنجی، پیشنهادات تخفیف درصدی در میان بیشتر مشتریان محبوبیت بیشتری دارند. بسیاری از افراد بعد از اینکه تصمیم به ارائه کوپن میگیرند درمورد بازار هدف این کوپن ها دچار تردید می شوند! در واقع باید از این موضوع ابراز خرسندی کرد! چرا که شما به دنبال ارسال پیامک هدفمند و به بازار هدف درستی هستید. برای شناسایی مشتریانتان میتوانید اطلاعات آنها را با تکنیک هایی به دست آورید و از علایق آنها آگاه شوید.

 

مثلاً یک رستوران میتواند در هر بار مراجعه مشتریانش غذای سفارش داده شده را ثبت کند و از این اطلاعات در ارسال کوپن به آن مشتری استفاده کند. به این ترتیب اگر کوپن تخفیف پیام کوتاه که شما برای مشتریانتان ارسال میکنید، مطابق سلیقه آنها باشد، بی شک شما فروش را برای خود ایجاد کرده اید! بی نظمی در ارسال کوپن ، تاثیر آن را کم می کند!

 

هدف کوپن این است که مشتریان به سمت تجارت شما کشیده شوند. بنابراین نباید باعث ضرر شما شود و البته باید آنقدر ارزشمند باشد که مشتری نتواند آن را رد کند. همچنین خوب است که یک تنوع در کوپن‌های خود داشته باشید و پیشنهادهای مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

کوپن پیامکی با روش های تخفیفی

کوپن تخفیف پیام کوتاه :

با ارسال کوپن تخفیف پیام کوتاه برای کار و حرفه ای خود می توانید افراد مختلفی را به سمت خود بکشید و باعث افزایش مشتری شوید و مهمتر از این رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود را جلب کنید. این مثال بخشی از تکنیکهای پیامکی برای جذب مشتری برای کار شما می باشد. ( مثال : با نشان دادن این پیامک به فروشگاه و یا رستوران ما از تخفیف ۴۰% بهرمند شوید. ) شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

 

ارسال کوپن تخفیف پیام کوتاه پلکانی :

شما می توانید با استفاده از سامانه پیام کوتاه ، کدهای تخفیف پلکانی ارسال نمایید ، مثلا با استفاده از این کد می توانید امروز ۵۰ درصد ، فردا ۴۰ درصد و پس فردا ۳۰ درصد و … با نشان دادن این پیامک از تخفیفات فروشگاه ما بهره مند شوید .

 

ارسال کوپن تخفیف پیام کوتاه زماندار :

می توانید کوپن پیامک تخفیفی ارسال کنید و در این پیامک ذکر کنید که از این تخفیف فقط می توانید در تاریخ … استفاده نمایید ، یا این تخفیف تا تاریخ … , با نشان دادن این پیامک معتبر می باشد .

 

ارسال کوپن تخفیف پیام کوتاه , کد تخفیف به مشتریان :

اگر شما صاحب سایت یا فروشگاه هستید می توانید کد تخفیف را به مشتریان ارسال نمایید و از ایشان بخواهید تا با وارد کردن این کدتخفیف در قسمت تعریف شده یا ارائه آن به فروشگاه از درصدی تخفیف برای خرید کالا یا خدمات بهره مند شوند.

 

روشی برای جلوگیری از سوء استفاده از کوپن های پیامکی

در اینجا روشهای که برای جلوگیری از سوء استفاده از این کوپن ها اشاره خواهیم کرد

در کوپن تخفیف پیام کوتاه خود از تاریخ های انقضا استفاده کنید. این روش ساده ترین راه می باشد.

پیشنهاد خود را محدود کنید. برای مثال: فقط همین امروز برای ۴۰ نفر اول. با محدود کردن زمان و تعداد افراد بیشتر جلب خواهند شد.

 

در صورتی که کوپن تخفیف پیام کوتاه شما از طریق ثبت نام اس ام اسی بود است از کارکنان خود بخواهید تا افرادی که در پیشنهاد شما شرکت کرده اند را با شماره موبایل آن ها شناسایی کنند. چرا که این افراد پیش تر از طریق پیام کوتاه در پیام تخفیف ثبت نام کرده اند.

این روش های گفته شده در بالا بسیار برای جلوگیری از سوء استفاده های پیامکی در حرفه شما مفید واقع خواهند شد.

 

این مثالهای کوپن تخفیف پیام کوتاه بخشی از تکنیکهای کوپن پیامکی برای جذب مشتری برای کار و حرفه ای شما می باشد .

شما می توانید با کمی فکر و دقت از روشهای مختلف برای جذب مشتری استفاده کنید.

 

توجه کنید که شما برای جذب مشتری هر نکته را می توانید از طریق پیام کوتاه تست و اجرایی کنید چون :

اس ام اس تنها تبلیغی است که همه میخوانند!

 

به منظور سفارش پنل پیام کوتاه بر روی ثبت نام انلاین کلیک کنید.

 


Copyright © 2015. All Rights Reserved * Web Design by : INCWEB.IR